Woonnet Huurwoningen

Nu 5399 woningen te huur

Gratis reageren op bijna alle advertenties

HOE KUNNEN WIJ JOU HELPEN?

Welkom op het Woonnet Help Center voor Hulp en antwoord op al jouw vragen!
Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan contact met Woonnet op via ons contactformulier

Hoe kom ik in aanmerking voor woonruimte?

Is Woonnet.nl een onderdeel van Woonnet Rijnmond of Woonnet Haaglanden?

Kan ik via deze website direct huren of is er een wachtlijst?

Is er een minimale leeftijd om in aanmerking te komen?

Hoe groot zijn mijn kansen op geschikte woonruimte?

Dien ik een (vast) inkomen te hebben wanneer ik wil huren?

Verhuurt Woonnet.nl de woningen en kamers zelf?

Waarom staat er bij sommige advertenties geen telefoonnummer van de verhuurder bij?

Zijn de huuradvertenties op Woonnet.nl betrouwbaar?

Ik heb al meerdere keren gereageerd op advertenties, maar ik heb nog geen woonruimte gevonden. Wat moet ik nu doen?

Het zoeken en vinden van geschikte woonruimte kost tijd en om een woning te kunnen huren, dien je zelf ook naar je persoonlijke situatie te kijken wat betreft inkomsten. Wanneer je meerdere bezichtigingen hebt gedaan en serieuze interesse hebt getoond in een woning, maar het niet gekregen hebt, dan zul je uiteindelijk wel zien dat de aanhouder wint.

Waarom moet ik betalen op Woonnet.nl wanneer ik wil reageren op het woonaanbod?

Het onderhouden van deze website en het woonaanbod, de samenwerking met verhuurders, makelaars, bemiddelaars en investeringsmaatschappijen zijn overheadkosten voor deze website en Woonnet is een commerciƫle organisatie. Om die reden vragen wij een lage vergoeding waarmee jij 1 of 3 maanden onbeperkt kunt reageren.

Kan ik telefonisch contact opnemen met Woonnet.nl?

Om de kosten zo laag mogelijk te houden, is Woonnet.nl niet telefonisch bereikbaar. Een call center die voor iedereen bereikbaar is zou ideaal zijn maar dat brengt hoge (personeels)kosten met zich mee die weer doorberekend zouden worden in de tarieven om te reageren op het woonaanbod. Reageren kan via deze website, telefonisch of per e-mail direct met de verhuurder of makelaar. Als je vragen hebt aan Woonnet, dan kun je veel antwoorden vinden op de FAQ raadplegen of ons een e-mail sturen die binnen 3 werkdagen wordt beantwoord. Bedankt voor je begrip.

Hoe kan ik mij weer afmelden bij Woonnet.nl?

In principe hoef je je niet af te melden voor of op de website. Wanneer je jouw account uit de database wilt laten verwijderen, dan kun je dit doen via Mijn Woonnet nadat je bent ingelogd.